Lycka. Here comes the sun.

Har varit på min praktik plats, TVÅ gånger. och känner mig jätte nöjd, redan nu. allt är bra!
så lättsamma människor att ha omkring sig. man kommer snabbt in i arbetet, och in i samtalen. verkar vara ett suveränt ställe
som jag tror passar mig, perfekt. just nu, går jag runt och längtar till Holland, få uppleva allt där, få träffa nya människor, prata, jobba.
se hur dom har det helt enkelt. Längtar ockå till Ullared, det har jag gjort ett bra tag, haha! eller kanske ska skriva (vi) <3
och sist men inte minst, Gaslight anthem,
fan vad bra det känns när man har många grejer att se fram i emot
något att längta till, något fint. fin känsla är det. tror nog våren är påväg nu, känns som så. och det gör mig ingenting!

 
 

Kommentarer:

1 Jennifer:

Längtar massor!
duktig du är som börjat övningsköra gumman <3

Kommentera här: