Jag ska göra ett försök att förklara mig, förklara känslorna.




Vad jag älskar ditt leende,det gör mig så galet glad att se dig glad
det ända jag vill är att du ska vara glad, känna dig älskad.
känna att jag verkligen bryr mig om dig, som det allt, du är för mig.
Jag kan ligga och kolla på dig medans du sover utan att tröttna smeka din kind lite lätt
och bara tänka, vad underbart, du ligger här brevid mig. min egna joel sandberg.
vi måste njuta av tiden, för vem vet hur länge vi har varandra?

jag är tacksam över dom arton månader vi har haft.
det finaste ett och ett halvt året jag någonsin haft, som jag delat såhär
med någon jag tycker såhär mycket om som jag gör med dig, det har inte vart perfekt.
vi har bråkat. gråtit. gjort slut. blivit sams, blivit tillsammans. det är sånt som hör till.
vilket förhållande är utan sånt? Jag minns första pussen du gav mig
jag minns att jag vart lite chockad, men på ett positivt sätt.
vi sa hastigt hejdå och du gick på din buss-

jag rörde vid mina läppar och ett leende kom fram på min mun




/ Linda




Kommentera här: