Du kan inte behandla folk som skit och sen tro att dem ska älska dig.

Du kan inte ta folk förgivet,tillslut kommer någon tröttna på dig. 
Du kan inte alltid lita på att folk alltid kommer finnas där för dig,
om du behandlar dem på ett dåligt sätt. Du kan inte vara så jävla ego och tro att allt handlar om bara dig.
Du kan inte tro att folk alltid kommer göra
saker för dig som dem kanske brukade göra för folk tröttnar lätt när dem inte vinner något på det.
när de inte får ett skit tillbaka, inte ens ett leende.
 
De säger att du behöver mig mer än jag behöver dig, Jag undrar bara när du själv ska inse det. att du kanske behöver mig trots allt. jag har aldrig gått ifrån din sida, jag har stått med dig, jag har lyssnat på dig, Jag har kramat dig när du vart ledsen, jag har sett på dig när något varit fel.
 
 jag behöver min marri tillbaka och jag vet att du är samma egentligen. Du behöver inte spela någon
eller göra dig till, jag gillade dig jättebra som du var innan, snälla inse det snart, innan jag tröttnar.
känns så konstigt att åka till skolan nu, förrut var man nästan alltid glad av att komma dit, att få en kram
och möta ditt leende och få ett glatt hej. Nu får man en kall kram och jag har en konstig känsla i kroppen
på bussen till skolan. 

Kommentarer:

1 vanja:

sant!

Kommentera här: