every word handwritten

Hej bloggen jag känner mig så glad, är så förväntansfull, en anings nervös, men på ett skönt sätt, åh!! jag har börjat packa nu.
börjar känna mer att det är på riktigt.. Hoppas det blir så underbart som jag tänker att det ska bli.
just nu sitter jag och kollar lite på hollandsfakta
och på grejer som jag vill hitta på efter "jobbet" jag vill se National parker, Domkyrkotornet, Tulpaner, Shoppa?, Apenheul, Safari? djurparker, Amsterdams tatuerings musem!! verkar as spännande. undra vad dom andra säger? gå på marknad, ta båttur.




Nu till något annat.
jag har också gått teori utbildningen för bil, och ska göra syntest på tisdag,
sen ska jag tamme fan uut och köra, så som jag har dragit ut på det hela.. ska inte vara pensionär när jag får kortet
(om jag nu får det) haha.

Vi hörs när vi hörs!


Kommentera här: