heart to heart

 
Johan öppnade dörren, och jag hörde honom säga något i stil med "hej hur mår ni?" och morfar svarade
det är sådär, samtidigt som han torkade bort en tår från ögat, jag hajade till,det var inte det svaret jag hade 
väntat mig, sen tog mormor över, och sa att hon hade fått cancer, Nån tog mina ord, allt jag hade var mina armar.
armar som kramade om mormor, jag hittade ingenting, absolut inget att säga, Fan alltså att det ska behöva hända 
något sånt här för att man ska vakna till, Det är som att jag har sovit, precis vaknat och insett något hemskt, något
sant. jag hoppas bara med hela mitt hjärta att dem får bort skiten, jag måste ha henne kvar. snälla
 
 
kan inte hjälpa att undra vart fan du var när jag behövde dig som mest. kan inte fatta att du knappt fanns där
jag förstår din situation på ett sätt, men på ett annat förstår jag INGENTING.
 
"You werent there for me, on a day when i really really needed you.
and being there for someone when they need you
thats all relationships are, thats all they are!"
 

Kommentera här: